Idag börjar jag inte förrän lite senare men i gengäld så arbetar jag längre. 
Igår tänkte jag: Åh vad skönt med sov morgon men det blev inte riktigt så..
U skulle upp redan vid 0530 och innan han gav sig i väg.. ja jag somnade inte om. När jag höll på att somna om så fick jag i uppdrag att sjukanmäla dottern.. Tittade på klockan. 15 min till larmet går i gång och ska väcka mig. Lika bra att stiga upp..


Vare sig vädret eller orken lockade mig att gå ut. Håller mig inomhus tills jag ska bege mig.


Passar på att ta tillfället i akt och fixa till något till fikat ikväll. Något enkelt som även funkar för dem som är laktos och gluten intoleranta.

Jag har ingen stor erfarenhet av dessa allergier men som tur vad så finns Google och sidan som jag fann detta recept på var  på  Allergimat.com

Nu är verkligen inte kokostoppar någon svår kaka att göra men det kändes "tryggt" att ha en sida där jag kunde se vad som passade vilken allergi som man har eller om man har flera.


Nu får vi hoppas att de smakar lika bra som de ser ut ;)

Ha det bäst!

Kommentarer