Intensiv första vecka efter semestern men nu är den slut. Det är Freeeedaaaag! :)

 Hinner självklart inte med lika mycket i trädgården nu som när jag hade semester men med U:s hjälp så går det framåt. Det är fokus på Kryddträdgården nu och där händer det något varje dag. Inlägg om det kommer i helgen :)


Nu vill jag ju visa er vår Näckros som blommar ! 
Vi planterade den i vår damm i Maj i år så jag var tveksam att det skulle bli någon blomning men det blev det:)


Nymphaea Marliacea albida

Först var jag inne på att köpa en rosa variant men det gjorde jag inte men nu funderar jag på att skaffa en sådan också.. Tror ni att det blir för trångt..?

Vi får se vad jag bestämmer mig för. Har ju ett tag på mig. Inte så lätt att få tag i Näckrosor vid denna tiden på året men jag kanske springer på en.

Ha det bäst!




Kommentarer