Pussenästet

I går kväll så kom det ett rätt så kraftigt åskoväder över oss. 
I dagens morgon tidning stod det att det hade varit 500 blixtnedslag i kommunen. Vi hade ett par kraftiga smällar, rätt så nära men ovädret passerade oss rätt så fort som tur vad men jag kan tycka att det är mysigt att sitta på altanen när blixtarna lyser upp himlen. När jag har sällskap, ska tilläggas :)

Det sägs att det kan bli åska idag med och när jag ser på himlen så verkar det som att det mycket väl är möjligt.


Det blåser ute men det är ljumna vindar men höstkänslan finns där och jag njuter.



Jag hoppas bara att sensommaren/hösten blir fin med inte allt för många regndagar. Det är så mycket vi vill göra utomhus innan det är dags att gå i ide inomhus.
Det är mycket att göra men idag kommer jag bara att ta dagen som den kommer.

Ha det bäst!

Kommentarer

  1. ja, än så länge kan hösten hålla sig borta tycker jag!
    Jag vill ha minst 2 månaders sommar till :D

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.