Jag har namnsdag i dag. I almanackan står det Silvia och Sylvia. När jag var liten så stod mitt namn först men det ändrade sig, undrar varför?
När jag var lite så var namnsdagen en dag som innebar att jag fick en bukett blommor vid sängkanten och ett par sedlar var vikta som fjärilar.
Nu när jag är vuxen så är det inget som jag firar men det slumpade sig att det blev fika med föräldrarna här hemma idag och så kom det ett paket i brevlådan :)

Ipaketet låg en Lightbox som jag beställde för ett tag sedan från WISH. En sida/app som allt möjligt finns på och allt i varierande kvalité. Några höra förhoppningar har jag inte när jag beställer något där i från. Det är därför jag inte beställer något som är dyrt.
Som till exempel Lightboxen som jag fick hem idag. Den kostade inte ens 100:-.




Som ni ser så är boxen inte rak. Sidorna viker in sig och kontakten till led lampan var lite trög men det fungerade i alla fall.
Jag kunde inte låta bli och testa så det blev ett par snabba bilder men den svart och vita bakgrunden som följde med. 

Det kommer bli många bilder med denna lilla box :)

Ha det bäst!

Kommentarer