Vilken lycka!



I går hade jag en ledig dag från jobbet och solen kom fram en liiiten stund.
Det var då jag "rusade" iväg och bytte om till trädgårdskläder och högg tag i sekatören.

 


Känslan som infann sig när jag satte (jo, jag sitter ned när jag pysslar i trädgården) mig i rabatten som vi kallar för GENVÄGEN, ja den var underbar.
Tydligen var det något som syntes på mig, för när U kom hem och såg mig så sa han; "Nu trivs du va ?". Jo, jag trivdes. Som handen i handsken :D



Tyvärr så samarbetade inte sekatören med mig alls. Det var inte så lätt/kul att klippa ned Kärleksörtern eller bladen på Julrosorna. Kändes nästan som jag gjorde mer skada än nytta.

Jag har gnällt över mina kassa sekatörer ett antal gånger här på bloggen och på Facebook. Nu är det dags att göra något åt det!
Innan veckan är slut så ska jag ha hittat sekatören med stort S. Önska mig lycka till :)

Ha det bäst!


PS. För att ni lättare ska se att det är en länk i texten så testar jag att färglägga den i en grön färg. Kan det vara en bra lösning tror ni? DS

Kommentarer