Min man fullkomligt älskar....


...ljuslyktor! 
Han skulle kunna ha hur många som helst och i alla storlekar , färger och former.


Jag gillar också ljuslyktor men jag vill ha dem mer neutrala. Lite tråkigt kanske men sådan är jag.
Det är ju tur att jag har U som dra iväg mig på andra tankar men den här gången hade jag svårt att förstå.. det blev liksom liiite "för bra"..
Det var på Mio som han fann dessa, färgglada. Allihopa för  ynka femtio kronor. Självklart så ville han ha alla färger som fanns :)


Jag har gjort ett tappert försök för att "få till det ". Jag valde de lyktor som fångade upp färgerna som redan fanns på altanen.Band ihop dem genom att ställa dem på en glastallrik för att få ett mer samlat intryck.

Lyktorna får gärna hålla sig på altanen och även ute i trädgården när det blir lite varmare.
Inomhus vill jag ha det lite "lugnare" men visst blir man varm inombords när man ser alla de härliga färgerna. Det kan jag hålla med om :)

Jag ska fortsätta plocka i ordning på altanen. Bäst att passa på medans solen är framme.

Hoppas att ni har fått en skön start på veckan.

Ha det bäst!

Kommentarer