V Ä L K O M M E N 

H E M !


Det känns rätt så gutt och komma hem och mötas av Blåregnets färgglada blad, De flesta sitter ännu kvar men en hel del har fallit på marken. Precis som det bör vid den här tiden på året :)


Löven låter jag agera som skyddande täcke åt rosor och andra köldkänsliga växter.


Det är inte många färgklickar kvar i trädgården men en liten Höstanemon kämpar ännu på, precis som...



.. `Double Ellen ´, Julrosen, ni vet, som har fått fnatt.
Hon har blommat lääänge nu och verkar inte vilja ge upp ännu :)

Jag tänker där emot "ge upp " en stund i alla fall. 
Ladda batterierna inför morgon dagen och dess utbildnings tillfälle IGEN ...

Vi synes framåt helgen om ni inte tittar in på Instagram förstås.

Ha det bäst!

Kommentarer

  1. Åhh den där julrosen - helt enkelt underbar!
    Ta det lugnt nu och ha en mysig kväll...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.