Hua vad det blåser idag. Det känns svårt att hålla fötterna på jorden när vinden tar i ordentligt.
Jag har inte blåst bort men man kan kanske tro det eftersom jag inte har varit så aktiv på bloggen nu.

Frånvaron på bloggen beror på att jag har börjat ett nytt jobb och det energi. Mycket att ta in och många nya kollegor att träffa och lära namnen på..

Inte nog med det så har jag fått en infektion/inflammation inne i ögat. Rättare sagt de tror att det är det.
Jag vaknade med kraftig smärta. Kändes ungefär som om jag hade fått stryk och smärtan har blivit värre under dagen.
Jag är lite nojjig när det gäller mina ögon eftersom jag bara ha ett som jag ser med. Som tur vad så är det mitt kassa öga som jag har runt i/bakom/runt.
Jag har fått några droppar som jag ska ta och nu hoppas jag att det blir bättre tills på Fredag. Om inte, så blir det ett nytt besök hos doktorn.


Bilderna i dagens inlägg tog jag när jag kom hem och jag tog dem stående på altanen. Inte vill jag gå ut mer den här dagen. Nä nu , ska jag krypa ned under en filt och bara slappa.

Ha det bäst!

Kommentarer