Vissa veckor är intensivare än andra och denna veckan är en av dem.
Det nya jobbet har fört med sig nya uppgifter, datorprogram som skall nötas in så nu står utbildningarna på rad.
"Korvstoppning" är enligt mig inte den bästa metoden att lära ut något på men tydligen så är det så de vill ha det..
Längre dagar och mycket information  gör att jag måste prioritera om så bloggen kommer lite i kläm.
Där emot så uppdateras Instagram med jämna mellanrum. Kika gärna in där om ni vill och har möjlighet . Här på bloggen syns vi troligen inte förrän i slutet av veckan.

Ha det bäst!

Kommentarer

  1. Oj, korvstoppning är aldrig kul! Du får smälta lite nu under helgen och vila...
    Kram denna regniga fredag!
    Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nope och inte så effektivt heller om man vill att man skall lära sig något av det..
      Helgen kommer jag ta väl hand om och det hoppas jag att du också gör :)

      Radera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.