Hipp hipp Hurra för mig idag :)

Jo men visst är det så.
Det är min födelsedag idag
43 år har jag hunnit bli och vi började fira det redan i går kväll med att gå ut med goda vänner på favorit puben i stan. 
Trevligt och gott var det och när vi åkte hem (innan midnatt) så kände jag mig lycklig. 
Det är härligt att ha människor omkring sig som ger så mycket av sig själva bara genom att va. Förstår ni vad jag menar? Hoppas det annars så tror ni väl att det har snurrat till ordentligt i mitt huvud ;)

Rosor från U

Dagen idag började med skönsång från U och presentöppning. 
Frukosten blev lite senare än vanligt och jag satt länge och njöt ute i solen.


Jag är inte sådan som bjuder hem folk till min födelsedag, Har aldrig varit  det men är det så att man ringer och kollar om vi är hemma så är man självklart välkommen. Räkna bara inte med sju sorters kakor men kaffe finns det alltid hemma.
Jag är ingen "bull mamma" som har frysen full av diverse godsaker men idag fanns det faktiskt bullar i frysen. Ovanligt fenomen.

Mina föräldrar hade kollat innan om vi skulle vara hemma och ett par vänner skickade en förfrågan via sms , så de dök upp vid lunchtid idag. 


Grannfrun kom förbi och sjöng för mig så självklart fick hon gå hem och hämta maken så de kunde få lite fika :)


Vi satt på altanen och det blev nästan för varmt trots att fönstren var öppna.

Ros `Carminia

Ni har fått se några av presenterna, här i inlägget. De som går i "rosornas tecken".`
Rosen `Carminia`doftar helt ljuvligt. Handskarna kom till användning när den skulle planteras.
Boken kommer väl till pass. Jag behöver all hjälp jag kan få för att få ordning på allt som händer . 

Zogge, som bor lite längre ned på vår gata

När jag satt där ute så kom Zogge på besök. Han bor ett par hus bort, på vår gata.
Jag erbjöd honom kaffe men han dissade det. Däremot så blev det lite katt gos :)

Nu ska vi sätta oss och spela lite spel innan det är dags att förbereda oss inför skol/jobb veckan som vi har framför oss

Tack för gratulationerna som jag har fått från er på Facebook och Instagram.

Ha det bäst!



Kommentarer