Sista Augusti...



Sista Augusti. I morgon börjar årets första höstmånad. Härligt? Ångestfyllt?

Jag tycker att det är helt okej. 
September brukar bjuda oss på soliga dagar med härliga temperaturer. Temperaturer som gör det så mycket härligare/lättare att vara i trädgården. 
Tänk att kunna gräva utan att bli tok svettig. Skönt!

Det är alldeles perfekt årstid att ta tag i de där grävprojekten. Göra grov jobbet nu och finliret till våren :)

Jag ska alldeles snart ta tag i spaden men först måste jag hitta bilder till September månads header. Jag har letat runt i arkivet. Gjorde ett collage från förra årets September..

Hm, får se hur jag ska få ihop det..

Ha det bäst!

Kommentarer

  1. Grovjobb nu, finlir till hösten - det gillas! Jag hakar på...hoppas vi får en skön höst nu.
    Ha en härlig kväll!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.