Första arbetsdagen efter semestern är avklarad och jag överlevde.


Så klart att jag överlevde. Varför skulle jag inte? Det är ju inte så att man bara dör rakt upp och ned för att man kommer till jobbet. Det kan kännas så ibland men man gör inte det.


 Det började med att ringa supporten för att få nya lösenord till alla dessa olika program som man tydligen behöver.
Det kändes inte som att jag var den förste som ringde till dem ;)

När jag fick dem så gick det aningens bättre.Sedan så blev det "annorlunda".
Saker händer och det är bara att gilla läget och göra så gott man kan, eller hur?
Jag hoppas bara att morgon dagen blir så mycket bättre.

Efter jobbet så hämtade jag hem min älskade cykel. Oumbärlig för mig eftersom jag inte har körkort.
Den ger mig en otrolig frihet och nu har jag fått den tillbaks :)

När jag kom hem så möttes jag av att huset har förändrats. U har fått hjälp av sin bror att målat träpanelen. 
Innan hade den en gul/beige/brun färg, nu är den vit.
Den vita färgen gör att hela huset känns större.

Bilderna här i inlägget är på vår älskade Klänglilja. Jag köpte två rötter på Lisebergs trädgårdsmässa i våras.
Jag trodde inte att de skulle hinna blomma eftersom de kom ned i jorden rätt så sent, men jag trodde fel. Vilken tur :)

Ha det bäst!

Kommentarer