Oj, oj, oj.... vilken annorlunda dag jag har haft på jobbet idag. 
Jag vill inte uppleva en sådan här dag fler gånger. Som tur vad så hade jag duktiga kollegor omkring mig så vi klarade av dagen. Klarade av men på ett litet annorlunda sätt :)


Idag är det Sveriges nationaldag eller Svenska flaggans dag som det också är. Har ni haft turen och vara lediga? Jag hoppas adet och att ni har kunnat njuta av dagen. Firar ni på något speciellt sätt?
Jag kan inte säga att vi gör det. Vi har inte ens en flagga som vi kan hissa men grannen har. Så den kan vi också njuta av. Den fladdrar på rätt så bra idag mot den blå himlen.

Det blir inget längre inlägg från mig idag. Känner mig rätt så slut i huvudet efter den här "annorlunda" dagen men jag vet inte om ni vet om att bloggen finns även på Facebook och Instagram? Jag har nämnt det förut så om ni redan vet så kan ni sluta läsa så noga nu :)

Facebook sidan lägger jag upp inläggen plus lite annat som jag tycker är intressant. På Instagram så är det som det är på Instagram, mestadels bilder.

JAg tänkte avsluta  dagens inlägg med att visa er en liten filmsnutt som ligger ute på Facebook och Instagram. Det är filmat från vårt Smultronställe. En av flera favoritställen som vi har i vår trädgård :)



Ha det bäst!

Kommentarer