10:41


Att jag har känt mig som en zombie ett bra tag nu, ja , det vet jag och min familj men att jag inte skulle vakna förrän 10:41..


10:41 stod klockan på när jag vaknade idag.10:41! Hela dagen har ju nästan gått.
Räknade snabbt ut att jag har sovit elva timmar i natt..


Välbehövliga timmar tydligen. 
Jag vet inte när jag sov så länge senast.


Jag har lite dåligt samvete gentemot er. Inte för att jag har sovit bort dagen, utan för att jag har varit dålig med att skriva inlägg här på bloggen.
Tiden och orken har inte funnits men trädgården däremot har både ork och lust. Så där händer det grejer :)


Rosornas knoppar börjar öppna sig och en del av vår trädgård är nog som finast nu. Kärleksstigen.
Som lite "plåster på såren" för min "intesåmångainlägg" period så ska ni få se bilder från den i morgon dagens inlägg. Om ni vill se inlägg/bilder från tidigare år så kikar ni in här.

Ha det bäst!

Kommentarer