Tjena...

Morris heter jag och jag ska se om jag kan tänka mig att flytta in här.


Jag är en Ragdoll kille på 2 år och behöver ett nytt hem och då visade sig att de här människorna var intresserade.


Så nu är jag här. 
Jag fick med mig min favoritmöbel (klösträdet) och andra saker som jag gillar.
Färden hit gick bra och första natten fick jag eget rum.
En av de stora människorna kom in till mig på natten och sov hos mig. Det tyckte jag var mysigt. Jag till och med vågade mig upp i sängen och sova bredvid henne:)


Idag har jag blivit ompysslad och de andra katterna som är här , har slutat fräsa så mycket på mig. Jag håller mig på lagom avstånd för säkerhets skull men det känns som att vi kan bli poolare fram över.

Nä, nu ska jag ta min siesta men vi ses säkert fler gånger,

Ha det bäst!


Kommentarer

  1. Nämen hej polare! Vi heter Wille och Maija och är kanske inte så där renrasiga men vi fick ett hem efter några traumatiska år på luffen och sedan katthem för dumpade katter. Vi har det rätt hyggligt och önskar det samma till dig!

    Puss och kram
    Wille och Maija

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.