Brr kall morgon. Sitter själv inomhus framför brasan och tycker att det är helt okej, Våra bevingade vänner däremot sitter upp burrade i träden.
Det gäller att fågelborden är välfyllda nu så de blir mätta och nöjda trots kylan.

Sylvias fotoblogg

Jag har bestämt mig för att hoppa på nästa års fotoutmaning igen. 
Man får 365 ord som man ska tolka med hjälp av sin kamera. Jag har ännu inte hunnit med alla ord och kommer inte göra det i år heller men jag känner att jag har utvecklats under de två år som jag har varit med.
Nästa år blir tredje gången gilt så det kanske bli det året som jag lyckas med att tolka alla ord :)
Vill ni se mina tolkningar som jag har gjort hittills så kan ni kika in på min fotoblogg som jag nu har uppdaterat inför nästa års omgång.

Vill ni själva vara med i utmaningen så besök 365 foton:s hemsida och anmäl er om ni efter att ha läst reglerna och känner för att hänga på. 
Jag lovar att ni kommer utvecklas under tiden som ni är med :)

Ha det bäst!



Kommentarer

  1. Hej ! Låter kul och spännande men jag kommer inte att hinna med känner jag. Fyller ju på i min egen blogg i stort sett varje dag + Facebook och diverse grupper. Måste (tyvärr) hinna med en del annat också som inte handlar om bilder.
    Kram /Kerstin

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag har tänkt många gånger att göra något sådant men så plötsligt har jag ont om tid så därför vill jag inte vara uppbunden.
    Insta gav mig en lite puff och jag fick lite lust att fota igen.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera
  3. Visst är det så att tiden inte räcker till allt som man vill göra. Man får prioritera. Jag kommer troligen inte lyckas tolka nästa år tema heller men så får det bli i så fall

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.