Vi kom undan lindrigt. Hur gick det för er?


Den förväntande stormen Freja gick förbi oss. Kraftiga vindar fick vi dock vilket jag fick känna av när jag (försökte) cykla runt på jobbet. Var helt slut när arbetsdagen var slut..
Som sagt så kom vi undan lindrigt. Såg att det var så mycket värre söderöver. Hur gick det för er? Inga större skador hoppas jag.

Jag gick ut idag på morgonen för att se om något hade hänt  här hemma i de kraftiga vindarnas framfart.
Blev lättad när jag kunde konstatera att inga skador har skett :)


Insåg lika snabbt att nu är det verkligen dags att ta fram räfsan och räfsa bort löven som har fallit.
I morgon kommer de och tömmer komposttunnan för sista gången i år så det gäller och passa på.
En del av löven kommer hamna som ett skyddande täcke runt rosorna.




Först måste jag in en sväng till stan så jag hoppas vädret håller i sig till eftermiddagen så jag slipper räfsa i regn..

Ha det bäst!

Kommentarer