Njuter in i det sista ❤







Rosen Eden blommar ännu men nu låter jag mig ta in ett par grenar av den så jag kan njuta av den inomhus.

Jag har svårt att tillåta mig att ta in blommor från rabatterna. Jag hör hur löjligt det låter men jag tycker att de är så vackra där de står tillsammans med de övriga växterna. Är ni likadana? Har ni svårt att plocka in blommorna? Eller är ni frikostiga med att ta in stora vackra buketter?

Jag måste öva på att "tillåta" mig det :)

Nu känns det däremot inte så omotiverat att ta in de blommor som är kvar. Vinden och de kyliga nätterna hotar med att ta dem och det tycker jag vore dumt.
Så nu plockar jag in dem som är kvar utan något dåligt samvete :)

Ha det bäst!





Kommentarer

  1. Jag är likadan. Har väldigt svårt för att ta in buketter. Vilket är lite knäppt, för man kan ju njuta av dom inne också, haha.
    Trevlig helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra att jag inte är ensam om mina tokerier.
      Önskar dig också en trevlig helg :)

      Radera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.