Den här bilden ger mig lite jul feeling,
Rotting, röda band kommer fram i mina tankar.. ;)

Jag gick ut i trädgården med kameran och fångade Vildvinets vackra blad innan de alla faller till marken.

Vildvinet har varit trädgårdens pärla ett tag. Den har gett färg åt trädgården och som ni ser på den nedersta bilden så framhäver den Clematisen ´Miss Bateman´ som nu är överblommad men dess "peruker" är underbara! 
Jag kan inte låta bli att pilla på dem när jag går förbi :)

Ha det bäst!


PS. Om ni vill se hur den ser ut när den blomma så kan ni kika in på denna länken så ser ni den och övriga Clematis som vi har i vår trädgård DS

Kommentarer

  1. Så härligt rött och så fina de små burriga perukerna är :D

    Kram
    Linda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.