SEMESTER :)



Äntligen, äntligen är den här! Den eftertraktade semestern, Jag har aldrig längtat
så efter den som i år, 
Hela min kropp har skrikigt efter behovet av vila. Både kroppsligt och mentalt. 

Nu är min tid här. Inga måsten. Inga "görasådantsomjagintevill", 

Collaget här ovan visar er min dag idag.Som ni ser så unnade jag mig en riktigt god lunch på jobbet idag. Yoghurt, fralla å kaffe. Det var ju trots allt sista dagen innan semestern... 

När jag kom hem så blev det ett dopp i poolen innan det var dags för årets första semester öl på puben.

Innan vi åkte hem så tog vi en sväng förbi Kalmarsund sparken för att spana in de färdiga skulpturerna. Fascinerande att det går att skapa sådana verk i sand.
Det var sex lag som tävlade och det slutade med att Sveriges bidrag vann ( se collaget).

Nu ska jag ta en filt och sätta mig ute och  försöka ta in att jag har fem hela, lediga veckor framför mig som jag kan fylla med precis vad jag vill. Snacka om lyx !

Ha det bäst!

Kommentarer