Vår trädgård har förvandlats ...

Louise Odier 
..till en parfym fabrik!

Vart jag än går i trädgården så når underbara dofter min näsa.
Jag känner dem till och med när jag är inomhus och öppnar ett fönster :)

Louise Odier
Louise Odier
Valeriana officinalis
Läkevänderot ,Valeriana officinalis
Klematis
Clematis `Summer snow`
Alchymist
Fjärils Lavendel

Lykkefund
Black lace
Blodfläder Sambacus nigra `Black lace´
 Jag kan inte visa er alla våra "doftisar" på ett inlägg men några av dem fick ni se. De andra dyker säkert upp i något senare inlägg.

Vilken är er favorit "doftis" ? 

Ha det bäst!

Kommentarer

  1. Jag kan nästan känna dofterna ;)

    Så mycket vackra växter!
    R-M

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.