Midsommar :)


Midsommar blommor för mig och för flera av oss är just Prästkragar och Blåklint .
Prästkragar har jag ett stort hav" utav men  Blåklint finns det inga men jag har Bergklint som ersättare . "Man tager vad man haver" ;)


Vår midsommar kommer att var lugn eftersom jag ska jobba Lördag och Söndag. Vi tänker små fira hemma idag och sedan intas Midsommar lunchen hos ett gäng trevliga människor i morgon. Jag hoppas att regnet håller sig borta...

Jag önskar er all en trevlig midsommar!

Kommentarer

  1. Midsommarblomster är någon särskilt.
    Hoppas du slipper regnet här öser det ner just nu.
    Glad midsommar på dig.
    Annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.