Inte helt klart men jag visar er ändå..



Ni som följer bloggen på dess Facebook sida eller på Instagram har redan sett att vi har haft ett lite projekt för oss och nu tänker jag visa er vad det är som vi har hållit på med.Trots att vi inte är helt färdiga.


Till vänster om dörrarna har vi byggt en hylla. Dels för förvaring av Spabads attiraljer och plädar som är skönt att ha när det är svalt på kvällen och man ännu inte vill gå in.


Den egentliga funktionen som bänken har är ändå att akvariet som vi fick av mina föräldrar i vintras ska stå där och nu gör det de. Passade precis :)


Som ni ser så har vi inte målat framsidan ännu och det är pga att vi ska sätta väv där som vi gjorde på bänken/hyllan som är till höger om dörrarna. Sen ska väven målas. Jag hoppas att vi hinner med detta innan Torsdag då sonen tar studenten men det är mycket som ska hinnas med till dess. Helst ska akvariet fått några inneboende till dess också. Ja, vi får se hur mycket vi hinner men självklart återkommer jag med bilder på det färdiga resultatet.

Jag tänkte att jag även kunde passa på att uppdatera er om mitt Skatproblem som jag hade. Kommer ni ihåg? Om inte så kan ni skicka in på länken här men det slutade ju med att jag skulle låta dem vara kvar i år. När beslutet var taget så bestämde Skatorna för något helt annat... De flyttade! Det blev något av antiklimax för mig. Jag som precis hade vant mig vid tanken att ha dem boendes vid grillen.
Tänk så det kan bli :)

Ha det bäst!

Kommentarer

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.