Lönnen har gjort sig extra fin till helgen :)


 

Solen håller på att gå ned efter en solig och skön Fredag. Vädret som vi har haft nu den senaste tiden har varit otrolig. Frosten har visat någon morgon här i veckan men det är väl det enda "negativa"  i väder väg. Ljuset får mig att piggna till, trots att kroppen säger ifrån. Jag skiter i den just nu. Vill den tjurar så ok men jag tänker njuta ändå. Låter det konstigt i era öron att jag skiljer på min kropp och "mig själv"?Det gör det kanske men jag tror att de finns dem som känner igen sig. Tyvärr får jag väl lägga till..

Hur min kropp nu än känner sig så låter jag den inte hindra mig  från att upptäcka trädgårdens förvandling som sker var timme, var dag. Mina trädgårds rundor blir som att gå på upptäcksfärd.

Idag var det vår Lönn som fick extra uppmärksamhet av mig . När jag skulle bege mig till jobbet så såg jag att den hade gjort sig extra fin. Den var nu prydd med långa fina hängen med pärlor i ändarna. Riktigt kalas fin :)

Kalas har vi framför oss men inte ännu. Jag har nu två helger framför mig som jag kommer att   fylla  med jobb och trädgårds mys där emellan. Sen efter dem  blir det kalas för vår blivande 15- åring :)

Nu vet ni vad jag ska göra i helgen (x2) men vad ska ni fylla er helg med?

Ha det bäst!




Kommentarer

  1. Visst är det härligt att våren är här. Det händer når varje dag och man får passa på att njuta!
    /Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.