Månadens bild. Februari 2015



1:a Februari och det är dags för Februaris månads bild.Som ni ser så har snön kommit hit. Den har inte varit här så länge. Den har kommit i omgångar och dess emellan så har den töat bort.Det som ligger nu kom till oss i Fredags om jag minns rätt. Den höll på att försvinna igår men sen kom kylan och såg till att den blev kvar och att det blev glashalt i dag på morgon. Jag kände mig lite som Bambi på hal is idag när jag vandrade runt på jobbet. Det var ett rent under att jag inte satte mig på rumpan.Helt plötsligen när jag kanade runt där så kom solen fram och
jag kände genast att jag blev lite piggare, lite gladare. Det gjorde inte så myckert att det var halt  längre.Tänk att ljuset kan spela en sådan stor roll för hur man känner sig.
När jag kom hem från jobbet så var solen borta så det blev en vintergrå aktig bild idag. Det verkar som att vi kommer att få mer snö idag...

Jag undrar hur det ser ut här om en månad? 


Ha det bäst!


Ps. Vill ni se hur det såg ut här i början av Januari så kommer ni till det inlägget genom att klicka på bilden som ligger till vänster i bloggen. Ds


Kommentarer

  1. En så fin bild, och så spännande med den gröna stolen som enda färgklick!
    Kul att du också tar en månadsbild, jag tar också en den första dagen. Förra året fotade jag en gång i månaden vid samma plats, i år blir det vilken bild som helst.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.