Rimfrost:)





Det sägs att det ska bli plusgrader nu de närmaste dagarna och då lär dessa mirakel (frostrosor)försvinna så det gäller att föreviga dem medans man kan. Visst är de vackra:)

Nu står år 2015  och stampar bakom husknuten.Jag kan inte förstå vart detta år har tagit vägen. Kan ni? Det verkar som de flesta numer tycker att tiden går fort.Gammal som ung.
Förr sa "mina" pensionärer att det var sååå drygt men det gör de inte nu. Vad är det som har ändrats sig? Någon som vet? Jag har inte en aning.

Jag ser fram emot 2015. Det ska bli kul och se vad som händer. Både i livet OCH trädgårdslivet.
Trädgårdsprojekt har jag redan fullt av i huvudet (psst säg inget till U) men frågan är om tiden/orken/lusten räcker till.Några måsten finns inte i vår trädgård så de blir bara av om/när vi känner för det.

Jag har även lite funderingar på förändringar i bloggen.. Inga större ändringar men jag ska försöka mig på att lägga ut månadsbilder från en trädgårdsvinkel i vår trädgård under året gång så man kan följa dess förändringar. Vad tror ni om det? Jag tror att jag själv kommer upptäcka saker som jag vill ändra på när jag ser bilderna. Det kommer att bli kul!


Jag avlutar detta inlägg med att säga att jag uppskattar verkligen era besök här på bloggen och jag hoppas att vi ses igen nästa år.
Tack :)

 

















Kommentarer