Julkänslan har nu infunnit sig :)



Trots att gräset utanför fönstret  fortfarande är grönt så börjar julkänslan infinna sig här,


helt enkelt hemma hos mig. Hur är det hos er? Har ni som jag klätt granen/granarna? Förr så klädde vi inte dem förrän kvällen innan Julafton men nu vill jag njuta av dem ett tag innan Jul.Så vi satte upp dem redan i helgen.



Nu har Amaryllisarna har börjat börjat veckla ut sina knoppar och..


.. en å annan tomte har krupit fram ur vrårna. Så visst börjar vi känna av julen och det känns bra :)
Jag borde nog va lite mer stressad eftersom jag har en del julklappar kvar att köpa och julmaten är ännu i affären..men det blir ju jul hur eller hur och att stressa för att sedan kunna njuta är inte min grej. Jag prioriterar eller delegerar hellre bort saker så jag inte får hjärtsnurp av alla dessa så kallade måsten.Julen är ju trots allt en tid för njutning.

Ha det bäst!

Kommentarer