Försöker komma ikapp.

Fotoutmaningen 365 foton

I slutet av förra året hoppade jag på en fotoutmaning. Den går ut på att utmana sig själv att fota 365 olika teman under 2014. Det var svårare än vad jag trodde. Jag märkte rätt snart att mina krav på mina egna tolkningar höjdes med tiden och jag när jag tittar tillbaka på bilderna så ser jag att jag har utvecklats. 
Jag kan se vilka bilder som jag har tagit "bara för att de måste" och vilka som jag har engagerat mig i.

Idag så försöker jag komma ikapp. Letar febrilt i mina foto mappar efter bilder. Ännu så länge har jag lyckats tolka 192 teman. Har en hel del kvar och jag vet inte om jag hinner men jag ska göra mitt bästa. 

Igår fick jag ett mail om nästa års utmaning. Tvekade först men har nu anmält mig. Om jag mot all förmodan (?) inte hinner med alla teman i år så vill jag göra ett nytt försök nästa år eftersom jag känner att det ger mig så mycket och jag lär mig och inspireras av alla de andra deltagarna.
Kan gott rrekommendera detta forum för er som vill vidareutveckla er fotografering.

Ha det bäst!


Ps länk till min sida där jag gör min utmaning finner ni här och så finns det en länk i vänster kolum i bloggen Ds


Kommentarer