Trångt i sängen.


Det märks i vårt sovrum att det har blivit svalare ute.



Båtis vet inte om han ska vara ute eller inne. Ytterdörren öppnas ett antal gånger om nätterna. Vi är glada om vi inte släpper in eller ut något olämpligt. Vi skulle inte märka något eftersom vi är knappt vakna. Vi går som Zombies

Framåt morgonen (ca 10 minuter innan jag ska upp) så har han väl bestämt sig för att ligga inne hos oss i sängen.


Att en kisse kan ta sådan plats! Han ligger tvärsöver hela sängen så jag och U ligger på varsin kant. Ungefär som när barnen var små och ville sova hos oss. Det hände inte ofta men ni förstår känslan.

Nu är det så att Båtis är min favvo kisse och han börjar bli till åren (16 år) så jag är glad för var dag som han är pigg. Tecknen på att han är  lite äldre visar sig från och till och varje gång jag ser/hör det så blir jag påmind om att han kommer inte vara kvar för evigt..

Jag hoppas på flera sömnlösa nätter bara du stannar kvar hos oss ett bra tag till..



Ps Helt enkelt hemma hos mig är denna veckan med på tävlingen hos Besökstoppen. Gå gärna in där och rösta . Det är bara att klicka straxt under bilden här nedan :) Ds

Klicka här

Kommentarer

  1. Det är mysigt med katter, fast det är skönt att få sova på nätterna också. Så fint att du orkar med Båtis travande ut och in med gott mod. Förstår vad du menar. Det är hemskt när de lämnar oss de små liven.
    Ha en skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. oh så mysigt med lite kattbesök :) Även om platsen blir lite mindre

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.