Bakdag, helt enkelt hemma hos mig



Oj, vet inte när jag bakade bullar senast. Vet att tonårs sonen har frågat ett par gånger om det inte är dags snart;) Så idag så hände det! Allt klaffade.Ledig dag OCH kroppen sa inte ifrån. Perfekt! Bara att ta tillfället i akt :)



En av "mina" damer som jag går till på jobbet bjöd mig på en riktig drömkaka i helgen när jag jobbade. Den var så pass god att jag bara var tvungen att be om receptet. Förut så letade man fram papper och penna för att skriva av men nu så är det bara att fota med mobilen.Smidigt, enkelt och så är risken minimal att jag slarvar bort receptet eftersom den finns i mobilen :)


Nu doftar det ljuvligt i hela huset och jag tänker slänga upp fötterna i soffan och vänta på att kidsen ska komma hem från skolan. 


Ha det bäst!

Kommentarer

  1. Härligt med hembakat! Får nog lov att prova kakorna. De ser smarriga ut.
    Ha det fint! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.