Energi ryck!


Jag har jobbat hela helgen och var helt slut men vid 17-tiden kom ett energi ryck! 
Växthuset tömdes och möblerades om. Jag hann börja flytta ut lite saker innan jag kom på att jag är ju tvungen att ta ett-före-kort så jag kom ihåg hur det såg ut innan. Så jag kunde jämföra :)


Det tog ett par timmar innan det blev okej. Bordet ska göras om och nya stolar måste köpas in. Jag undrar om det inte ska bli några som kan fällas ihop eftersom jag satte bordet i mitten. Det måste vara smidigt att komma runt när jordsäckar och dylikt ska fram till omplanteringsbänken.. Får ta en funderare på detta.



En lösning är ju att flytta tillbaka bordet som det stod innan men jag gillar att det står i mitten. Vad tycker ni?

När våren kommer och alla sådderna ska in så är det bara att möblera om igen men nu så är det "bara"....


.. mys som står på agendan i växthuset . Längtar redan till årets första Glögg kväll här ute;)

Ha det bäst!


PS. Ni vet väl om att Helt enkelt hemma hos mig har en egen Facebook sida? Där lägger jag in bilder och annat som handlar om trädgården. Sådant som oftast inte hamnar på bloggen. Gå in och gilla sidan så får ni uppdateringar automatiskt DS

Kommentarer