Hipp, hipp hurra !


Idag är det 1:a Maj, Syskonbarn och Kusins födelsedag OCH så fyller min blogg år! Mycket o fira så idag blev det tårta till..


..kaffet :)

Jag tänkte först låta bloggens "födelsedag" gå förbi utan att ägna den så värst stor uppmärksamhet men så tänkte jag att det är ju synd. Trots allt så har jag lärt mig så mycket på grund av den. Jag ser skillnad i mina bilder, trädgårdens utveckling ser jag klart och tydligt när jag tittar bakåt i bloggen + att jag har lärt mig så mycket av er som besöker mig. Som tack för allt ni har lärt och inspirerat mig  blir det en liten tävling.


Det ni tävlar om är en kryddsax som jag själv tycker är toppen. Min används flitigt inte bara till kryddor utan även när jag klipper mitt Myrten träd.

Det här är min första utlottning på bloggen men jag har kikat runt hos er andra hur ni har gjort. Så jag gör ett försök.Vad jag förstår så behövs det en fråga som ni ska besvara. Så här kommer den:

För att var med och tävla så måste ni svara på följande fråga;

Vilket år startade jag min blogg, Helt enkelt hemma hos mig ?
 klickar ni på länken här så får ni en ledtråd till svaret. Fick nu se att det allra första inlägget var borta (mysko) men som tur vad så gjorde jag två inlägg den dagen :)

Utlottningen går till så här.

1 lott: Lämna en hälsning och svara på frågan
1 lott. Lägg er som följare på bloggen svara på frågan
1 lott: Länka med nedanstående bild på din blogg eller/och Facebook svara på frågan
1 lott: Gilla sidan Helt enkelt hemma hos mig på Facebook och svara på frågan

Som mest kan ni alltså få 4 st lotter

Glöm inte svara på frågan samt tala om hur många lotter du tar!
 Tävlingen pågår till den  9.e Maj kl 12:00


Det kan var så att det följer med en liten överraskning med vinsten.... ;)

Hoppas ni vill var med och fira. 
Ha det bäst !




Kommentarer