Lååång ledig :)


Det kändes som att denna Torsdag aldrig skulle komma men nu är den här. Fyra lediga dagar har jag framför mig. Åh, så underbart! När jag klev ut utanför jobbdörrarna så sken solen. Kan det bli mer perfekt ?


Hemma var det full aktivitet vid fågelmatningen. Fågel efter fågel dök upp.


 Jag har möblerat om lite för fåglarna men de verkade inte störda av det. Kändes nästan som om det vore tvärtom :)



Jag kan sitta och titta på fåglarna l ä n g e. De är roliga att se på. Vissa är lite mer tjuriga än andra, vissa är kvicka och vissa är lite mer långsamma. Precis som vi människor ;)

Ni som är oroliga för att jag ska vara sysslolös nu i FYRA hela dagar, ni kan vara lugna ;) Läkare och tandläkare besök är inplanerade + att hälsa på föräldrar och vänner som man aldrig hinner träffa . Sen fylls "hålen" ut med trädgård, trädgård och ....trädgård. 
Jag ska försöka få i ordning på köksträdgården nu. Bilder kommer :)

Ha det bäst!

Kommentarer

  1. Låter som du kommer ha fullt upp :-)
    Håller med om att det är mysigt att spana in på de små fjäderbollarna och studera dem. Hoppas du får sköna dagar, trots tandläkarbesök.

    Vårkram / Therése

    SvaraRadera
  2. Så härligt med långledighet och vilken fin stenknäck!

    Jag upptäckte för en vecka sedan att jag blir långledig över påsk. Sex dagar! Snacka om vårpresent - hade inte en aning om att det skulle bli så. Jublar och hoppas på underbart väder :D

    Kram
    //Linda

    SvaraRadera
  3. Malin James Dufvenhed11 april 2014 kl. 09:08

    Vilket fint fågelbord ni har! Jag har fortfarande inte fått till något som jag gillar, men det kommer nog..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.