Lavendel och... Baileys.

När jag var på Netto förra veckan så fann jag denna flytande tvålen i hyllorna.


Vem kan motstå doften av Lavendel. Inte jag! När jag stoppade ner den i korgen så kom jag på att jag har ju glömt att klippa ner den stora Lavendelbusken utanför vårt staket.


Oj, den behöver verkligen klippas till.


Många nya skott väntar på att få se solljuset.


Så. Nu ser den ut som den bör :)


Tvålen hamnade i badrummet. Baileys var väl si så där nöjd med det.


Han tyckte mer att flaskan var i vägen när han skulle dricka. Våra katter använder mycket sälen vatten skålen. Det är handfatet eller badkaret som gäller för våra hårbollar.


Ha en fortsatt skön dag. Snart är det helg igen :)

Kommentarer

  1. Så stor fin lavendel du har!
    Jag har hört att det är dags att klippa lavendeln när man kan gå naken ute... jag är ju rätt frusen av mig så jag väntar lite till...
    Vad söt Bailey är! Här dricker inte heller katterna i skålen där maten står, men andra ställen går bra.

    Ha det fint
    /Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så varmblodig av mig så jag skulle kunna gå runt naken året runt om jag hade velat ;)

      Radera
  2. Hej igen, nu har jag tassat runt i den här bloggen också. Har svår kattabstinens, älskar röda katter.
    Så fin din trädgårdsblogg är också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och det är trevligt att ha dig tassande här ;)

      Radera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.