Underbara dotter <3

Jag vet inte om detta inlägg uppskattas av min dotter men hon gjorde mig så lycklig igår så jag måste berätta.
Jag kom hem från jobbet. Var slut i rutan . Dagen hade varit intensiv och innehållit många känslor. Typ alla som man kan ha.
Så när jag kom hem ville jag bara va (knappt det). Ville bara ha lugn och ro.
Möttes inte av det jag önskade när jag kom hem. Köket i kaos, kläder o skor överallt.Barnen satt framför tv o dator. Kände att den sista orken försvann.. Låste in mig i badrummet och tog mig en varm dusch. "Andas" tänkte jag innan jag skulle gå ut från badrummet Det värsta jag vet är att vara en tjat mamma.

Jag tog ett djupt andetag och räkna med att få plocka i ordning själv. Fick en smärre chock när dottern kommer farande med två soppåsar o dessa går hon ut med, frivilligt! Ser sen alla tända ljus, diskbänken är tom OCH ren. Ur stereon kommer det lugn härlig musik. Precis den sortens musik som jag behövde.
Min dotter kommer fram och ger mig en kram och säger: Jag såg att du behövde det här idag.

Min dotter brukar hjälpa till men att hon såg att just då behövde jag det mer än någonsin fick
mitt hjärta att smälta, allt tjatande var glömt. Älskade , underbara dotter <3


Hoppas att ni får en skön kväll och ta hand om varandra!



 PS Skickar med en länk på en av låtarna som hon spelade upp på stereon.
http://open.spotify.com/track/2Qjgj1yLs78G4pEVhy7myz

Kommentarer

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.