Orange paket med silver hjärta


Ett Orange paket väntade på mig i min brevlåda idag :) Paket, inget kuvert. Hade det varit ett orange kuvert så hade det troligen varit från PPM och det är mindre kul att få/läsa..

Jag hade mina aningar om att det kunde vara vinsten från Svanå trädgård och se där...


.. det var så :)

Kökshandduk från Flatebo

Tackar så mycket för den fina vinsten och jag hoppas att ni som läser det här tar och  kikar in på Svanå trädgårds blogg (länk dit hittar ni längre upp i detta inlägg). 
Jag har inte upptäckt allt som finns där ännu men det jag har sett tilltalar mig. Har fått lite inspiration till min egna blogg också. Kika in och inspireras ni med !

Ha det bäst!

Kommentarer

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.