Gästerna kommer snart men ett litet snabb inlägg hinner jag allt med.

Som ni vet har vi hållit på med hallen ett tag. Den är ännu inte helt klar men det går framåt (sakta).
Har länge funderat på vad jag ska göra med våra "gluggar" som är i trappen.Nu har jag äntligen kommit på det :)


Det är ju här som jag kan sätta upp de bilder som jag har fotograferat. "Gluggarna" har belysning så det är ju här som de kommer till sin rätt.


Just nu så är det bilder med mina favoritmotiv. Kossor och grindar. Båda motiven är tagna på Öland i somras.

Med dessa sommarbilder så önskar jag er en fortsatt skön helg!

Kommentarer

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.