Vad blev det nu av mina lådfynd?


Ni som har varit inne på bloggens facebooksida (18/12) såg att jag hittade lite fynd medans jag rensade lite i några av mina lådor. Jag lovade återkomma om vad jag skulle göra med dessa fynd så nu ska ni få se resultatet.


Tomten som sitter i mitten fann jag också i mina gömmor men Pilea glauca och mossan köpte jag på Blomsterlandet idag.


Jag tycker att Tomtefar ser rätt så nöjd ut när han sitter där. Vad tycker ni? 

Julklappsinköpen är nu gjorda så ikväll blir det bara att njuta av lugnet. I morgon tar vi nya tag med diverse saker som "måste" göras.

Ha en fortsatt skön Lördag! :)

Kommentarer

  1. Fin julprydnad, kul att själv kreera.
    Ha en riktigt fin och God Jul!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.