Nostalgi

Sitter i soffan med läsplattan i knät efter arbetsdagen slut. Klickar in mig på galleri och hittar bilder som jag totalt har glömt bort.
Den så kallade dammrabatten påbörjades 2008.5 år sedan och vad har tillkommit? Ett HÅL! Hrmf, nästa år ska det bli klart. Det måste det!
Rabatten framför altanen, vad den såg tom it innan rosorna kom dit. En bild på ett av våra prydnadsplommonträd kom också med. Jag undrar om det blir några blommor på det nästa år? Det blev ju allt lite tilltuffsat efter stormen..





Ha nu en fortsatt skön Lördagskväll :)

Kommentarer

  1. Det är många tankar och tyckanden som dyker upp med gamla foton, på gott och ont. Nya tag behöver vi nog alla ta nästa vår. Ha en skön söndag! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.