Det borde vara förbjudet...

...att kunna bli sjuk på semestern. Två dagar av min "heliga" semester försvann pga att jag inte kunde låta bli Salami korven. Tyckte att den smakade lite annorlunda..urk.
Jag blir frustrerad när jag inte orkar göra något. Min kära man däremot har spacklat och varit till brädgården. Han har även beställt tapeter. Nä, han fick inte bestämma själv vilka vi skulle ha. Det gjorde vi ihop i förra veckan :)
Det ska byggas in förvaring under trappen. Vi ska återanvända våra Malm byråar men de skall målas om. Där vi hänger av oss ytterkläderna skall det sättas upp en skiva (redan gjort) så kläderna döljs när man kommer in. Skönt att slippa se stöket med en gång. Förvaring skall det bli här med. Det kan man aldrig få för mycket av.
En stor fördel med renoveringar är att det blir många turer till soptippen ;)
Nu ska jag knapra i mig ett smörgåsrån ( tycker lite synd om mig själv ), kanske lite te till. Perfekt en sådan här lite "höstig" kväll :)
Ha det bäst! 


l

Kommentarer