Kvällsmys i lusthuset.

Igår hade vi en helt otroligt skön kväll. Vindstilla och peppar, peppar knappt några mygg. En perfekt kväll för att sitta och mysa i lusthuset !


När vi sitter där så är vi nästan helt osynliga för omvärlden. 



Det har blivit så grönt och lummigt runt om.



Här ser ni framsidan av vårat hus.Framför den inglasade altanen har vi två "rostorn". I den vänstra växer det en New Dawn och i den högra...


.. växer denna vita klätterros. Jag vet inte vad den heter. Jag fick den av min bror för ett antal år sedan men jag sparade inte etiketten, tyvärr. Den är helt doftlös men så vacker. Någon som vet vad den kan heta ?

Nu ska jag ut och hjälpa min make som som har börjat klippa Tujjahäck. 

Hoppas er Söndag blir bäst!

Kommentarer

  1. Det är mysigt när man har sin lilla hemliga värld... ;)Ser otroligt skönt ut. Härliga bilder!/Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi har många mysiga stunder där. Tack för titten! :)
      /Sylvia

      Radera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.