Tavla funnen !

Som jag har berättat innan så har vi letat efter "vår" tavla till vardagsrummet och Idag hittade vi den ! 


Nu pryder den väggen ovanför vår soffa och vi blev så nöjda :)

 Det är så skönt att vi hann färdigt innan trädgårdsarbetet ute drar igång. Visserligen hoppas jag att vi hinner/orkar ta tag i hallen innan sommaren men vi får allt ta en sak i taget. Det är så lätt att bara köra på men man måste vila sig ibland också.



Nu ska jag ta fram lite så jord och byttor. Äntligen så ska jag börja så !

Tack för att ni tittade in :)


Kommentarer

  1. Riktigt läcker tavla, blev jättesnyggt! Kul när man hittar precis det man letat efter! Söt liten krabat du hittat, de småttingarna är alltid välkommna! Här tror jag det dröjer ett bra tag än innan jag hittar någon sådan!
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja vi blev jättenöjda. Blom motiv kändes passande på något sätt ;)
    Snart ska du se att nyckelpigorna hittar till dig, Margot.
    Hoppas att du också får en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Så fint ni fixat o kul när man hittar precis vad man letat efter ;))
    kram susanne

    SvaraRadera
  4. Så trevligt det ser ut i ditt vardagsrum! Jag önskar mig också nyckelpigor, men det är sällan jag ser någon hemma hos oss.

    Gasolkaminen hittade jag på nätet – den heter Provence. Jag hade tänkt beställa den på nätet, men då svågern arbetar i branschen kunde jag köpa den genom honom.

    Solsken
    //Linda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.