Vi är inte mycket för att pynta till Påsk. För det mesta blir det bara lite ris utanför dörren men lite fjädrar i. En och annan liten tupp kan dyka upp på någon hylla men mer än så brukar det inte vara. Som ni då förstår så är  våra inköp för nytt påskpynt minimalt men idag när vi var på Maxi så sprang vi på dessa pastell/glittriga äggen Och de kunde jag inte låta bli att köpa.



Ris plockades in när vi kom hem och ställdes på skohyllan i hallen. Skrållis var självklart med och inspekterade så jag hängde upp äggen på rätt ställe. Jag blev nöjd och jag tror att Skrållis också blev det. Om inte, så lär hon plocka ner dem i natt..

Ha en fortsatt trevlig helg !


Kommentarer

  1. Det var riktigt söta påskägg, klart du inte kunde motstå dem:)) Hos mig blir det minimalt med pynt till påsk också! Hoppas Skrållis kan motstå de fina äggen:)
    Ha en fin söndagkväll!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.