En bra fredag :)


Ibland tror man inte att något bra kan ske till slut. Att det inte finns någon lösning (tänker då på min j-la rygg) men så bara.. händer det! Har äntligen fått tid till sjukgymnasten, nu på Måndag! Kändes så skönt när de ringde och sa det.En stor tyngd från mina axlar försvann :)


   
     To 10/1 ca 10:00
Fr 11/1 ca 10:00
 
Något som var mindre roligt denna dag är all snö som har fallit och faller ännu (bilderna ovan kan ge er en viss uppfattning på mängden snö som har kommit).Vet inte hur många dm som har kommit och mer blir det. Ser inte ut som det tänker sluta på ett bra tag. Jag hoppas att min lilla Pensé mår bra under sitt tjocka, fluffiga täcke.



Tack för besöket och jag önskar er alla en riktigt mysig helg !


Kommentarer

  1. Där ser man, vintern kom tillbaka! Tänk så mycket snö det hinner komma under en dag, hoppas det försvinner lika snabbt! Skönt att du får hjälp nu så du snabbt kan bli bra i ryggen!
    Ha en fin helg!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  2. Även om man vet att våren ännu inte är på g så blir man besviken när det där vita faller från skyn...Fast man får ju erkänna att allt blir så mycket finare än de där gråbruna som var innan :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.