Bortglömd?




Om ni har glömt bort mig så är det inte konstigt. Jag har inte glömt bort er men suget för att blogga har verkligen dalat...
Datorn som jag brukar sitta vid låter som ett tröskverk. Frustar och stånkar och luktar nästan lite bränt. Inga bra tecken. Detta gör det hela lite mer svårjobbat om man säger så.
Har försökt blogga via mobilen men det gick åt pipan. Vet inte vad jag gjorde för fel.
Fick nu chansen att sitta en liten stund vid gubbens dator. Så nu är jag här igen för stunden :)

Vi fick verkligen en hel del snö i förra veckan. Snökanoner som virvlade runt huvudet på mig när jag gick runt på jobbet. Jag tyckte det var härligt men mina arbetskamrater höll inte riktigt med.

Idag så har det tyvärr blivit mildväder igen så nu är det slaskigt och tråkigt ute. Jag som önskade att det skulle hålla i sig till jul.

Vi ser lite av gräsmattan lite här och där när vi tittar ut. Börjar klia i fingrarna. Den där runda rabatten, hur snart kan vi gräva den? Ja, det dröjer ett tag men tankarna och idee´rna började flöda i mitt huvud. Vilka växter, form? Ja, ni vet hur det blir när det börjar snurra.

Hur eller hur så blir det snart vår och då kanske suget på att blogga också kommer!

Ha en skön helg !



Kommentarer

  1. Det var ett tag sen, så välkommen tillbaka. Vilken tur att det snart är jul...kanske tomten kommer med en liten dator...hihihi...Har sett att frökatalogerna börjar ges ut men väntar till nya året. För DÅ börjar den svåra tiden och kliar efter jord;-)

    Kram / Therése

    SvaraRadera
  2. Längtar till frökatalogerna börjar dimpa ner i brevlådan. Snart är det vår ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.