Promenadväder.


Ja, det var väl inget vidare promenadväder, mulet och blåst, men vad gör väl det när man ska ut med en sådan här sötnos! Det är så mycket lättare att gå en promenad när man har någon med sig. Löjligt kanske men sant.
Det blev en liten runda på en och en halv timme. Både hund och jag var mer än nöjda. Innan vi gick hem passerade vi macken där jag köpte ett nummer av denna tidning som består av 196 sidor julspecial. Har redan börjat jul pyssla men mer inspiration är aldrig fel :)
Ska nu brygga mig en kopp kaffe som skall avnjutas tillsammans med den nya tidningen.

Jag kan passa på att förvarna er att nu har jag sju arbetsdagar framför mig så det lär inte bli så värst mycket bloggande  från mig men vi "synes" snart igen !



Ps: Jag har uppdaterat Trädgårdsprojekt 2012-2013. Har summerat ihop året 2012 och skrivit ner lite om våra trädgårdsdrömmar inför 2013 Ds

Kommentarer