En kväll fylld med inspiration.

För någon vecka sedan berättade min granne att hon hade anmält oss till Blomsterlandets inspiration kväll. Jätte roligt tyckte jag och i Torsdags var det dags.
Det var inte första gången som vi gick på en sådan här kväll så vi visste vad som väntade oss. Jag trodde att det skulle vara svårt för dem att visa oss något nytt men så fel jag hade.

I år var deras tema ät bart . De lyckades bra med att få med det i alla tips som de gav oss.Kransar gjordes på olika sätt och av olika material. Allt från mossa till godis :) Hyacint lökar fick en "spiralig" ställning, tårtfat på höjden fylldes med olika lager av blommor. Tipsen och idéerna var många och annorlunda.

Suddig bild tagen med min mobil men visst är renarna söta  :)

Efteråt fick vi möjlighet att gå i butiken och spana in och köpa i lugn och ro. Vi åkte hem tomhänta men i våra huvuden var det full aktivitet! Tack så mycket Blomsterlandet i Kalmar för en inspirerande kväll!!


Kommentarer

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.