Äntligen ledig efter sju dagars arbete! Har knappt varit ute i trädgården under den senaste veckan. Ja, jag planterade rosorna i Lördags men mer än så har det inte varit.



Det var svårt att fixa till en bild på rosorna. De vi har satt här är 2 Chopin, 1 Reine des Violettes, 1 Leander,1 Summer song och 1 Perenial Blue  Det kommer att bli en färg sprakande rabatt. Ska "lugna ner den" med något till våren. Lammöron kanske..? Vi får se.

Klippte gräset idag, igen. Trodde inte det skulle behövas men oj vad det hade växt. Nu borde jag kunna stänga in klipparen till våren. Vad tror ni?

Min kamera där emot får inte gå i ide. Den är med mig året om.

Lyckad "kombo"



Båtis fixar till klorna



Ser fram emot helgen som kommer nu. Den kommer att innehålla många trevliga saker.Som till exempel att  sonen ska få visa oss sin skola imorgon på Gymnasiemässan. Känns fortfarande konstigt att han har blivit så stor så fort..

Efter det beger vi oss till Öland och till min makes systers (med familj) sommarstuga  Det är dags för den årliga höströjningen. Grävning, klippning, korvgrillning och Jäger står bl a på menyn. Så det kan ju inte bli annat än bra :)

Njut av livet och av varandra!


Kommentarer