Let it snow, let it snow, let it snow...

De som känner mig blir inte förvånade över att jag "redan" nynnar på julsånger. Har alltid älskat julen. Nu tycker jag att det är ok med julsångsnynnandet med tanke på alla dessa blad som faller ner .



Jasminens blad ligger som ett tunt snötäcke. Jag tycker att det är vackert så här hos oss får de ligga kvar. Hur gör ni? Tar ni fram räfsan med en gång eller får de vara kvar?

Jag passade på att klippa till den också när jag ändå var där så att säga. Jag vill ha den lite uppstammad. Blir lika irriterade varje gång när jag märker att jag inte räcker upp till toppen :S. Som tur är så är maken nästan två meter lång så han får ta det sista.

Nu har solen kommit fram här så nu ska vi iväg och kolla in två trädgårdar till. Spännande och se hur de ser ut.

Hoppas ni får njuta av solens strålar!

Kommentarer