Lasse Berghagen och jag...

.. har inte samma boksmak. På framsidan av boken som jag läser nu står det " Den roligaste bok jag någonsin har läst", Lasse Berghagen. Jag håller inte med honom på den punkten..

Kommer inte ihåg när jag började läsa Hundraåringen som klev ut ur fönstret och försvann men det var straxt innan semestern började, si så där 4 veckor sedan. Jag har bara kommit till sidan 129 av 391. Så seg! Känns rörig , osannolik... Jag var kanske "felinställd" från början. Det var kanske fel bok vid fel tillfälle ?
Ja men, sluta läs den då och ta en annan , kanske ni tänker. Nu är det så att jag har aldrig hoppat av en bok. Mitt mål är att jag ska alltid ska ge böckerna en ärlig chans så även denna...  Får väl skylla mig själv för att jag är så envis men vem vet den kanske blir bättre om si så där hundra sidor... ;)

Kommentarer